OZNAM! Z dôvodu dovolenky, bude zákaznícky servis od 4.5 do 8.5 nedostupný. Objednávky vytvorené v tomto čase budú expedované 9.5.2015

 NESADLA TI VEĽKOSŤ ALEBO SI HO CHCEŠ VYMENIŤ POPRÍPADE VRÁTIŤ?

Nič sa nedeje, tovar zakúpený u nás môžeš jednoducho vrátiť do 15 dní.

VÝMENA TOVARU

Výmena tovaru je u nás zdarma a bez starostí.

 Zašli nám email na info@glashgirl.sk a uveď :

- že si želáš výmenu objednávky a prečo

- číslo svojej objednávky

- tovar, za ktorý si želáš pôvodný tovar vymeniť a jeho veľkosť (predtým si skontroluj dostupnosť na e-shope)

Ak bude tovar, ktorý si želáš dostupný a pripravený, odošleme ti ho a na druhý deň ti ho kuriér bude doručovať.
Odovzdáš mu tovar, ktorý vraciaš a následne ti odovzdá tovar, ktorý sme ti zaslali na výmenu.

Nič neplatíš naviac, nemusíš nikam chodiť a ani vypisovať adresu. Stačí tovar zabaliť.


  Ako postupovať pri vrátení tovaru?

VRÁTENIE/REKLAMÁCIA

Na faktúru nám napíš, ktorý tovar vraciaš (názov produktu) + (IBAN)
kam si želáš zaslať peniaze. Pre ľahšie spracovanie, prosím používaj nasledovný tvar IBANu
SK11  2222  0000  0000  1234  5678 , je to veľa čísel a my sme len ľudia, tak neradi by sme vaše peniaze poslali na iný účet.

IBAN je medzinárodný formát čísla účtu. Tento formát sa používa od 1.1.2016. Formát bankového čísla účtu ako ho poznáme sa v platobnom styku už nepoužíva. Svoj IBAN nájdete v detaile svojho bankového účtu v internetbankingu, alebo na kartičke s detailom účtu z banky alebo si ho môžte vyžiadať na pobočke svojej banky.

Následne faktúru pribaľ k zásielke.


Následne nám tovar zašli na
GLASH s.r.o. 
Rastislavova 14
951 41 Lužianky


V prípade vrátenia tovaru (do 14 dní) ti budú finančné prostriedky vrátené do 10 dní od prijatia zásielky, no zvyčajne skôr, na uvedený IBAN (bankový účet).



Tovar nám prosím nezasielaj na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Odporúčame tovar zasielať doporučene a uschovať si podacie číslo.


Za nedodanie zásielky alebo oznámenia o zásielke zodpovedá prepravca,

preto si prosím kontroluj stav tvojej zásielky u prepravnej spoločnosti. 

Upozornenie

Zásielky poslané ako list, cez Slovenskú poštu nám nedoručujú, zostávajú uložené na pošte. Ak chcete mať vašu požiadavku vybavenú čo najskôr, odporúčame ju poslať ako balík.